Gå til innhold

Emmaljungaen endelig i hus:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble skikkelig glad da jeg hentet hjem vogna mi i dag. var en stolt mor da jeg trilla vogna ut av butikken og bort til parkeringshuset:) så god å trille, justere og demontere bagen fra vogna og legge sammen understellet var ingen sak! trodde faktisk vogna var mye tyngre, men det var den faktisk ikke:) tror vi kommer til å være kjempefornøyde med den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken modell valgte du da? Jeg har sett litt på dem, men vurdert at de blir for store for meg. blokk uten heis, liten bil etc..

Men mange fine modeller da.

Skrevet

City crossen er veldig lett, og samtdig stor og romslig bag ;o)

Skrevet

OHHH misunne misunne!! Gleder meg til å hente hjem min!! (duo edge), men den er nettopp bestilt så er nok en stund til!!

Hvilken modell og farge har du kjøpt??? :)

Skrevet

Jeg har golf cabrolet, å jeg har plass i bilen.

Skrevet

hei.

vi har edge duo vogna, virker veldig sikker og solid, og har god komfort for barnet., vi bor også gunstig til i egen enebolig, så triller bare rett innpå platten, slipper trapper, så er heldig sånn.

Skrevet

gleder meg til min kommer..(mondial duo combi).. men det kunne ta opp til tre mnd før den kom...

Skrevet

Må gratulere ;o)

Jeg bestilte min igår- viste seg at de hadde alt jeg skulle ha på lager =)

Men nå sliter jeg litt, da. Hadde regnet med opptil tre mnd leveringstid. Nå står alt merket med navnet mitt på lageret til Baby Miljø og jeg verker etter å hente den!!

Men føler liksom at det er litt tidlig- har termin i juni.

Hvor langt på vei er dere som har fått vognen hjem?

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 9 mai, og hentet hjem vår emmaljunga duo edge i dag:)

står så fint oppe på loftet:) gleder meg til å ta den i bruk!

Skrevet

Jeg har også bestemte meg for Emaljunga, nærmere bestemt Edge Duo kombi. Men det er så vanskelig å bestemme farge! Har sett på både Elk og Platina...Har fire barn fra før, og har faktisk brukt vognen til førstemann fra -91 til alle sammen! Fikk faktisk skryt fra flere sist gang (-04) for fin vogn, sikkert fordi den var nærmest antikvarisk, hvit og lys lilla inni. Har vært kjempefornøyd med den, og den står på loftet som minne, men er nå for skranglete for videre bruk.Så nå blir det helt ny vogn til sistemann.

Skrevet

Jeg er så og si fødeklar når den kommer...er 4,5 mnd nå...og tar d tre mnd så måtte vi bestille tidlig:)

Skrevet

Tar det 3 mnd ??? Det er lenge! *stresser* Dæven! På tide å bestille snart da :) hehehe! Men hvor er best? Kattisbabyshop (strømstad) eller her i Norge (Oslo)? Å kjøpe mener jeg...

Skrevet

Det kan ta opp til tre mnd...men de hadde ikke den vognen jeg skulle ha på lager,det vil si at de må bestille fra fabrikken i sverige. og der har de funnet på noe så lurt som å kun produsere en farge på vognene hvær uke. svart en uke oog hvit en uke feks..og d e en del forskjellige farger på vognene...så derfor tar det så lang tid...helt teit spør du meg...

Skrevet

en farge hver uke? rart! skal kjøpe en svart city cerox 360, og bag som er svart med hvite prikker! har jo 20 uker på meg(trodde jeg hadde god tid, meeeeen det har jeg ikke ser det ut som.) 3 mnd venteliste!

Skrevet

nei d va d damen i butikken sa til meg!så eg ville kjørt på hvis jeg va deg:)trodde eg hadde god tid men sda hun fortlte meg d,tok panikken meg:):)

Skrevet

Du er helten min Cathrine 85 :) Skal ringe til kattis babyshop med engang!

Skrevet

Hehe...bra eg kan være helten til noen!fått snakket me de??

Skrevet

endelig har jeg fått bestilt meg emmaljunga vogn, etter litt hjelp fra cathrine 85! :) weeee!! :) Den kommer i beg av april :) Sambo ble litt sur for at jeg valgte en sort/prikkete city bag, for det var ikke mye mandig! meeeeeen, menn er menn ;)

Skrevet

3mnd? dvs jeg må bestille den senest mai det da? siden jeg har terming slutten av august.

jeg vil ha mondial duo eller hva den heter..svart med hvite prikker :)

Den likte jeg best..

Jeg får ta meg en tur på baby comfort og bestille den i mai :) så jeg får den til den lillekommer..

Skrevet

finner bdu en butikk som har akkurat den vognen du sskal ha så går det sikkert ikke 3 mnd,...men må de bestille kan d ta så lang tid:S så best å være tidlig ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...