Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Syntes det virker som det å være mor er så lett for alle jeg. Jeg syntes det er veldig vanskelig til tider. Etter jeg fikk sønnen min fikk jeg fødselsdepresjon, måtte gå på medisiner og hos psykolog. Etter ett halvt år var jeg frisk.. Begynte virkelig å kose meg hjemme og så lyst på alt. Nå er han snart ett år. Men den siste måneden har han vært survete hele tiden, kan ikke gå fra han uten at det blir skriking. Elsker han jo over alt, men føler at jeg rett og slett ikke er skapt til å være mor, føler jeg gjør alt feil ettersom det er så mye surving. Tror aldri jeg tør å få ett barn til. Vet ikke hva jeg vil med dette, bare godt å få ut litt...
Mikkemafian Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Vil bare gi deg litt støtte, jeg... Det er vanskelig å være mor. Har dager da jeg gjerne skulle byttet bort hele familien, men stort sett er det mye stas, da. Men når hun bare sutrer er det veldig godt når pappan kommer hjem fra jobb og jeg kan si: her er ungen din!!!!
sydilla Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 jeg tror bare vi må slutte å sammenligne oss med alle andre jeg... Jeg er en sånn mamma som ikke trives med å være hjemmeværende. Jeg får det ikke til. Jge blir bare sur og grinete, mister alt overskudd og syns det er krevende å skulle stimulere ungene godt nok. Men jeg tror fremdeles jeg er skapt til å være mor til mine tre små gutter! Jeg er bare ikke laga til å være hjemmeværende - men det gjør meg da ikke til en dårlig mor? Nei, finn din måte å være din lillegutts beste mamma :-) Vær deg selv og ikke tro at alle andre er så mye bedre enn deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå