Gå til innhold

Gud så pinlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på middag i går, drakk tre øl, to glass vin og en martini.

Mens jeg sitter å nyter martinien med sitron i, noe jeg ikke ba om, føler jeg meg plutselig sååå dårlig. Hinter til mannen min at nå skal vi kanskje komme oss hjem, men han var jo så opptatt i en samtale og sier snart snart.

Mens jeg sitter kjenner jeg magen bare protosterer mer og mer, reiser meg opp for å gå, men da spyr jeg. løper unna for å det ut, spyr på terassen på vei til doen, spyr på veien, i blomserbeddet og på vei til do som, kom jo aldri så langt som til doen, spydde i vasken..

Ryddet jo opp som best jeg kunne. Heldigvis var vi de siste gjestene så ryktemølla har ikke helt slått i gang..

Vanligvis hadde jeg jo holdt meg flere mil unna resturanten i et år eller så før eg hadde turt å sette min ben der, men vi skal dit på et festmåltid på torsdag, plassene er allerede betalt og det er masse venner som skal dit og jeg har ingen passende unnskyldnig for å bare sende mannen min din..

Hvordan skal jeg forklare, evt unnskylde dette?

Jeg var ikke full, så det var ikke derfor jeg spydde, tror det var en kombinajson mellom maten og den f*** sitronen i martinien.. Kan de ikke bare gi meg en martini dry når jeg bestiller det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt, men det høres ut som om dette kunne vært unngått hvis du bare hadde bedt om å få det du faktisk bestilte.

Skrevet

Jeg spurte om de kunne gi meg en ny martini, men da tilbydde han seg å ta ut isen og sitronen med et sleskt smil... Ehhh nei vil ikke ha hans skittene hender nedi mitt glass så nei takk.. Det var ikke snakk om å få en ny martini og siden jeg skulle/skal dit på torsdag ville jeg ikke lage noen skandale (Nei,d et å spy over halve resturanten er jo ingen skandale, hadde håpet at de ikke var så klar over hvem jeg var)

Dette har ikke kommet ut enda, tenk om servitøren slipper en spydig en da jeg sitter til bords med alle vennene mine på torsdag da...

Urk noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne løpe fra uten noen forklaring...

Skrevet

off ameien har du fått omgangsyken du da. kan ikke ut du når du spyr som en gris.

blunke blunke blunke.

en hvilken som helst akutt sykdom er jo ok unskyldning om du ikke vil gå tilbake dit allerede egentlig.

Skrevet

Du får skylde på omgangssyken som herjet :)

Men reis ut å kos deg du, bare litt flaut de første 5 min så glemmer du det.

Skrevet

Ahhhh, hadde ikke tenkt på den!!!

Tusen takk!

Omgangsyke går jo rundt hele tidne så det passer perfekt!!!!

Tuens takk Belmina, vet jeg alltid kan stole på dere kranglere for å komme meg ut av pinlige situasjoner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...