Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har de byttet datoer eller?? Jeg fikk bidrag 4. februar, og jaggu fikk jeg ikke for mars nå den 14. februar!! Merkelig greier... liker ikke at det begynner å komme til feil tidspunkt, for da stemmer det ikke med avtalegiroer osv. Og joda, skjønner at jeg kan sette dem av :-/ men er så lett å bruke dem når de er tilgjengelige.
Sjokoladekaka Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Innkrevingssentralen betaler ut etterkvart som det kjem inn. Og sidan det kom 14. no, så gjeld det for mars. Det gjere alt som kjem inn etter den 10. i månaden. Ver obs på at du vil ikkje få forskot utbetalt i mars pga dette.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Men jeg får kun bidragsforskudd, og da skal det vel ikke betales ut så tidlig? Far betaler ikke jevnlig, men når han gjør det får jeg litt ymse summer inn - men dette er forskuddet, så jeg skjønner ingenting. HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 dei har jo krav til far om at han skal betale. Kan jo vere at han har betalt inn ein sum som blir lik forskuddet. Har i allefall aldri opplev å få foskuddet før mnd det skal gjelde... ring innkrevingssentralen og høyr kva det er:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 hæ?var det bidraget du fikk?skal da ikke komme før den 4 mars ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå