alvis Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Gutten vår på 2,5 år har alltid spist godt. Vi har aldri trengt å bekymre oss og han har spist alt (middag, skive, frukt, grønnsaker,grøt o.s.v). Det siste halvåret har det blitt smått med middag og de siste 2 mnd har han nektet å spise middag. Vi har bare fortsatt servere ham middag og han har spist det han har spist men nå spiser han ikke frokost eller kvelds heller. Han sier han ikke er sulten. Han sier nei takk til is og kake også. Jeg føler han virker mer trett og slapp og sutrete enn vanlig. Er dette en fase eller burde jeg være bekymret? Hvordan spiser deres 2-3 åringer?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Min gutt på 2,5 år spiser plutselig kun poteter til middag, null kjøtt, grønnsaker eller fisk..Men spiser godt med brødmat
klg,2 boys now:) Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 har en sånn her jeg å gitt,han blir straks 3 år.fikk til svar på helsstasjonen at det er perioder.vi mått tenke hvordan vi selv var sa hun.jeg er nå ihvertfall mat lei i perioder og spiser mere(kansje litt for mye) i perioder.så trøster meg med at det er en periode.å er kjempe lykkelig de dagen han spiser bra.
alvis Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Takk for svar. Håper det er en fase og at han snart spiser igjen. Man blir jo bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå