Gå til innhold

PINLIG/INTIMT SPM underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er flaut: syns det lukter så ille når jeg tar av meg trusen. Lukter urin lang vei og om kvelden syns jeg at jeg kan lukte det MED buksen på. Lekker jeg uten å vite det/kjenne det? Hva kan jeg gjøre? finnes det innlegg å anbefale. Kan det være fordi babyen sparker akkurat "der" HELE tiden..... Er i uke 20 + 4 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alldays truseinnlegg har en type truseinnlegg med godlukt i:o) tror de heter fresh eller noe sånt... du kan jo prøve det:o) da lukter det blomster når en drar ned trusa:o)

Skrevet

Om det er urin burde du prøve et truseinnlegg som holder på det, du får kjøpt det på apoteket.

Jeg var ofte plaga med urinveisinfeksjoner før, og da måtte jeg bruke slike en periode.

Skrevet

Det kjipe når man er gravid er at man egentlig ikke merker om man har en UVI. Man flyr jo og tisser hele tiden uansett og om man har litt vondt, så tenker man at det er pga graviditeten. Men man leverer jo heldigvis urinprøve på hver kontroll, så da oppdager man det jo. Ellers kan det jo være lurt å gjøre knipeøvelser. Merker selv at jeg har vanskeligere for å holde meg når jeg må veldig tisse, så det kan jo være fort gjort at man lekker bittelitt på vei til do..?

Skrevet

Er du helt sikker på at det ikke er din supergravidnese som spiller deg et puss, da?

Vi kan jo bli litt oversensitive mht luktesansen.. Bare en tanke.

Skrevet

Urinen lukter vanvittig stramt om du ha urinveisinfeksj, ville sjekket urinen jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...