*nøtteliten* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 jeg og min kjære har vært klare nå en stund, han har vært det nesten helt siden vi ble sammen i 2005!kommer kanskje av den grunn at han er 11 år eldre enn meg, og sikker på at jeg er den rette for han! men i hvertfall nå har vi begge begynte å kjøpe klær,jeg har gått amok og har masse vis av klær allerede:S men problemet er at dette året bor vi fra hverandre og jeg kommer ikke hjem føre til sommeren så vi ser hverandre kun 2 ganger på et år!!!!!! neste gang er nå til PÅSKE:) så håper det klaffer når jeg er hjemme en tur i påska!!! tenker litt på studier derfor har jeg holdt litt igjen, men om jeg blir gravid i mars,skal vi klare dette sammen.. det vil si at jeg må gå gravid i nesten 4 mnd alene føre jeg kommer hjem!!! måte lufte tankene litt:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 fordelen er at det er de første månedene du går alene. Tenk positivt, kanskje blir du kvalm og trøtt, greit å være litt alene da. tror det er viktigere at man er sammen siste tiden av svangerskapet når du er blitt stor og tung og det nærmer seg. får kanskje lignende problem selv, typen jobber i forsvaret og må til afganistan i 6 mnd. Så da kan vi velge å bli gravide rett før han drar og jeg gå alene i norge. eller vente til han er tilbake, men jeg er så verpesyk at jeg tror ikke jeg greier vente så lenge. vi kan ikke få i pose og sekk. skal bare være så utrolig lykkelig om jeg blir gravid i det hele tatt, det er jo ikke alle som blir det. huff, men tenker positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå