Gå til innhold

ååhh, jeg er litt dum ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde lovet meg selv nå, å IKKE teste før IKM..

MEN så har jeg vært helt sikker på at det har skjedd noe i magen min de siste dagene.. Har IKM på fred/lørd..

Skulle nå hjemmebleke tennene og leste i bruksanvisningen at man ikke skulle det hvis man var gravid.. så jeg tok en test da...

med ettermiddagsurin og hele pakka...

Den er jo søren meg pos. er en godt synlig strek med farge i der, kom opp før det var gått 2 min. Nå kommer jeg bare til å gå å vente på å begynne å blø, og b li skikkelig skuffa hvis dette ikke går bra denne gangen heller.. men jeg bleker iallefall ikke tennene da :)

såå, blir noen spennende dager fremover.

uff og uff.. blæææh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer:) skal krysse fingrene for at d går bra jeg:)

Skrevet

ÅÅÅ!! Jammen du er jo ikke dum vennen, du er gravid!! Dette er supert!!!! :D

Krysser virkelig alt vi har for dere denne gangen, best kroppen din ikke kødder mer med deg nå... Nå får det f**n meg være nok!! ;)

Mange klemmer fra oss alle her, vi skal håpe alt vi klarer!!:)

Skrevet

Gratulerer såå mye!!:) Krysser alt jeg har for at spira klorer seg fast denne gangen! Masse masse lykke til!!!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye:o)

Krysser fingre for at denne spira er kommet for å bli i 9 mnd:o)

Skrevet

Så spennende! Har du fått til noe opplegg med legen din denne gangen da slik at ting kanskje går litt bedre??

*Krysser fingrene for deg*

Skrevet

;) takker :)

Forventer ikke særlig denne gangen.. Nå er det tross alt bare 4 uker siden siste sa (testene har vært negative i mellomtiden ja)

men får håpe at det går bedre nå.

Første mål: sterkere pos. test på fredag :)

Skrevet

Gratulerer så masse!! krysser fingrene for at det skal gå bra med deg=)

Skrevet

Jeg har fått metformin, får håpe at det gjør susen. skal ringe gyn i morgen å snakke med dem om hva vi gjør videre :)

Skrevet

tusen takk for lykkeønskningene damer :)

prøver meg på å dele ut litt babystøv jeg da ***********************************************

Skrevet

Gratulerer, Lioevr!

Denne gangen MÅ det går bra! Jeg beundrer deg som går på med krum hals hver gang.

krysser alt jeg har for deg denne gangen!

Lykke, lykke til!!!!

Skrevet

Oj, så flott da :) Gratulerer så mye og masse, masse lykke til. Skal hjelpe deg å krysse fingrene for at spiren klorer seg godt fast :)

Skrevet

Et forsiktig gratulerer fra meg også! Har ikke vært her på en stund og hadde håpet at du var på en av trimester-sidene nå. Nå er det jaggu på tide at det går bra for deg! Håper spiren klorer seg fast denne gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...