nicknavn Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor lager dere det og hva skal det brukes til? Skjønner liksom ikke poenget, mulig jeg er helt korka:-)
Scorpiogi Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nja, vet ikke. Jeg har bare samlet opp datoene fordi noen alltid falt ut av lista, så ingen ble utelatt. Kan være moro å se.. antar jeg..
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Til meg selv eller barna? Lager av og til lister for gutta, men det er mest for vår egene del. Mange spør hva de trenger, og gutta våre trenger ikke mer "tull". Familiene våre liker best å kjøpe noe de trenger eller noe som varer. Lager aldri til oss selv:)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 he, he...har klart å overse innlegg om bursdager og forstod ikke spørsmålet ditt.) Har utviklet et egen evne til å overse den typen innlegg. Forstår ikke helt at noen gidder, men det er sikkert gøy for dem som liker det.---
nicknavn Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Ja, ser det du så nå:-) spørsmålet kan nok svares på den måten du gjorde:-) Jeg mente hvorfor legge det ut her på dib.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Er ikkje verre enn at det var nokon som lurte på om me klarte å fylle ut kvør einaste dag i året med bursdager. Er ingen som skal bruke det til noko spes vil eg tru......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå