Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er det ok å spise knekkebrød? Tenkte å bytte ut brødmåltidene med knekkebrød, er det noe å tjene på det?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Kommer an på hvilken type brød du spiser til vanlig og hvilken type knekkebrød du velger.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Pleier å spise mellomgrovt brød med endel korn... tenkte å spise ganske grovt knekkebrød med mye fiber...
melkekua™ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Bare til info ...du blir veldig fort sulten igjen av knekkebrød. Det gjør i alle fall jeg.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 om du velger et av de sunneste knekkebrødene med et høyt fiberinnhold vil du nok gå ned. Spesielt om du spiser magert og proteinrikt pålegg, og ikke spiser for mange knekkebrød.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har byttet ut brød med havre knekkebrød. Spiser 2-3 stk pr måltid. Gode er de også =)
*Smiley* Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Magert pålegg:):Kokt skinke , hamburger rygg ,Kalkun og kyllingpålegg ,lettost (ikke det magreste men) , Lett leverpostei og magre smøreoster.Viktig med proteiner for å bli mett;)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg spiser Husman knekkebrød (wasa) med magert pålegg, og mye paprika/agurk/reddik/salat. Funker bra!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 pålegg av rent kjøtt er det. Kalkun, skinke, patrami. Hardkokt egg er supert, og det holder deg mett lenger. Mager smørost fungerer godt som smør, og alt grønt er lov:)
Misti Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 ikke nødvendig å bytte til knekkebrød, spis 5 ganger om dagen, alltid frokost å kutt ut alt ekstra. jeg har gådd ned 9 kilo, men nå ha jeg stoppet litt opp og har så lyst til å skeie ut,men jeg skal gifte meg så skal ned noen kilo til=) jeg ble også veldig sulten av knekkebrød. enkle grep som å bytte ut kjøttdeig med karbonadedeig, vanlig ost med lett ost osv. lykke til, dette klarer du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå