Gå til innhold

Når man skal ned i vekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å spise knekkebrød? Tenkte å bytte ut brødmåltidene med knekkebrød, er det noe å tjene på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilken type brød du spiser til vanlig og hvilken type knekkebrød du velger.

Skrevet

Pleier å spise mellomgrovt brød med endel korn... tenkte å spise ganske grovt knekkebrød med mye fiber...

Skrevet

Bare til info ...du blir veldig fort sulten igjen av knekkebrød. Det gjør i alle fall jeg.

Skrevet

om du velger et av de sunneste knekkebrødene med et høyt fiberinnhold vil du nok gå ned. Spesielt om du spiser magert og proteinrikt pålegg, og ikke spiser for mange knekkebrød.

Skrevet

Jeg har byttet ut brød med havre knekkebrød. Spiser 2-3 stk pr måltid. Gode er de også =)

Skrevet

Magert pålegg:):Kokt skinke , hamburger rygg ,Kalkun og kyllingpålegg ,lettost (ikke det magreste men) , Lett leverpostei og magre smøreoster.Viktig med proteiner for å bli mett;)

Skrevet

Jeg spiser Husman knekkebrød (wasa) med magert pålegg, og mye paprika/agurk/reddik/salat.

Funker bra!

Skrevet

pålegg av rent kjøtt er det. Kalkun, skinke, patrami. Hardkokt egg er supert, og det holder deg mett lenger. Mager smørost fungerer godt som smør, og alt grønt er lov:)

Skrevet

ikke nødvendig å bytte til knekkebrød, spis 5 ganger om dagen, alltid frokost å kutt ut alt ekstra. jeg har gådd ned 9 kilo, men nå ha jeg stoppet litt opp og har så lyst til å skeie ut,men jeg skal gifte meg så skal ned noen kilo til=) jeg ble også veldig sulten av knekkebrød.

enkle grep som å bytte ut kjøttdeig med karbonadedeig, vanlig ost med lett ost osv.

lykke til, dette klarer du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...