Gå til innhold

Tips til rimelig 50årsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den fattiglusa jeg er må det være rimelig når min mor blir 50... Desverre. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med rimelig da?Hvis 400 er rimelig kan du jo lage en fotobok! Sånt blir vel alltid satt pris på....

Skrevet

Ehm... jeg har ikke råd til så mye desverre.. Og har ikke noe særlige bilder av mamma egentlig.. Hmmm.

Skrevet

Ho hadde vel heller satt pris på masse bilder av barnebarn(a) enn av seg selv da...:-)

Mulig det er noen billigere fotobøker også...se på fotoknudsen.no

Skrevet

Jo, men digitalkameraet vårt er i stykker, så er lite bilder av ham. Hun har bare ett barnebarn også... æsj.

Skrevet

En kurv med ei flaske vin og sjokolade da...

Skrevet

Lag en kokebok med dine beste oppskrifter. Det lager jeg til Svigermor i 50 års gave. Har du ikke egene oppskrifter leter du på nett for å se om du finner noen som ser gode ut. Jeg har kjøpe en bok på Panduro i naturfronter og svarte ark. Dekorerer som scrap-book. Det kan bli så billig som du ønsker det. Kan jo evt. la barna dekorere litt også.

Skrevet

Hmmm, ja kanskje det. Jeg tror ikke på oppskrifter selv, men kan alltids hoste opp noen. Men min ene sønn er ikke noen dekoratør akkurat da...

Skrevet

Kjøp fingermaling i farger du vet din mor liker og la gutten lage ett bilde som du rammer inn...

Skrevet

He he, ja, kanskje det. Han er bare ikke så flink til maling, tegning osv... Regner med hele stua hadde blitt fingermalt istedet... he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...