Gå til innhold

Flere som legger igjen huskelapp til mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ang. div husarbeid som bør gjøres når du og baby er på sykehuset?

Min er flink han, men må rett og slett settes i gang og minnes på at nå er det på tide...;o) Tenkte å skrive ned noen punkter som: Rent sengetøy, støvsuging/gulvvask, tøyvask, div. rydding. Er vell ikke for mye å be det? (Det er jo bare en selvfølge for meg ellers- at jeg gjør slik før han kommer hjem for helgen/ fra reise etc).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg kommer til å skrive huskelapp, men det kan nok hende at jeg ber han skifte på senga, handle inn litt mat og dra over gulvet mens jeg ligger på sykehuset...slik at det er litt ok for oss å komme hjem fra sykehuset...

Men jeg vasker klær hver dag nå, og rydder/vasker nesten hver dag selv nå, slik at ingenting skal "hope" seg opp før fødsel...(stoler ikke på min kjære når det gjelder klesvask)

Skrevet

Mamma kommer nedover den uka jeg er innlagt - satser på at huset ser helt strøkent ut da vi kommer hjem :)

Skrevet

Heldigvis så slipper jeg å be mannen min om å gjøre husarbeid! Han er kjempeflink og ser hva som bør gjøres og gjør det. :-))

Derimot skal jeg gjemme en flaske konjakk, en sigar, en barselgave og et lite brev i barnesenga som han kan kose seg med når han kommer hjem fra føden på sykehuset. :-)

Skrevet

Nei, det skal jeg ikke. Han skal heldigvis være med på sykehuset like lenge som jeg er der. Sørger for at det er sånn noenlunde rent og ryddig nå fremover jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...