Lurvehette Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 har dere fått den etterlengtede magen da? Her er det neimen ikke mye antydning enda, men kjenner at jeg er begynt å bli "hard", når jeg trykker litt.. Termin 20.august. Med nr.3.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har termin 1. august og har fått litt mage. Litt gravid mage, litt lagt på meg mage, og litt oppblåst mage ;o) Var ganske så "flat" før jeg ble gravid så det skulle ikke så mye til før det syntes....
Jippi! Maibaby! Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har nok begynt å få litt mage, selv om det ikke synes så godt enda. Har brukt mammabukser i et par uker nå... Lurte på om jeg hadde lagt på meg mye da buksene begynte å bli umulige å kneppe, men så at vektnåla sto stille, så da investerte jeg i noen gode mammabukser... Har forresten termin 5. august...
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 har også termin 20 august, og synes jeg har fått masse mage=) men ikke sååå lenge siden jeg var gravid sist heller da=)
Jannamor Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 hehe. mage ja.... vel når jeg var 10 uker på vei klarte jeg ikke å skjule det lengre for å si det sånn.. Nå som jeg er 16 uker på vei med termin 080808. Har jeg gått opp over 33 cm over navlen...... men fortsatt så liten at den ikke er nevneverdig i veien.. SF målet er foressten akkurat midt på streken. Bare jeg som er lav (162)
Kuredu Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har termin 31.august og kjente for første gang livmoren i dag, så magen har akkurat dukket opp. Men det synes ikke veldig for andre enda, ser nok bare litt ekstra tjukk ut. Det er det som er kjipt med den perioden her. Men hadde nok polstring på magen fra før da, så skal jo ikke så mye til før det ser ut som om jeg har lagt på meg...... Har tatt fram mammabuksene, men ikke begynt å bruke de enda - men må nok det snart. Dette er forresten barn nr 2. Barn nr 1 er 18 mnd.
M by M Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Mage - ja Etterlengtet - nei Uff, det høres fælt ut da... koser meg jo og er stolt av magen, men samtidig husker jeg godt hvor bevegelseshemmet jeg ble på slutten med den store magen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå