Gå til innhold

Hvor lenge skal man ha det sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hele går hadde jeg harde kynnere som kom 5-22 min mellom. tok seg opp på kvelden og når jeg gikk å la meg ble det 4 min mellom.. reiste da inn, og på vei dit (tar 1 t 40 min) så ble det 8-16 min mellom. målte ei rie på ctg som gikk opp til 65-70 eller noe på ctg, ellers var det rolig. livmorhalsen var bak, men 50 % borte og myk. sov på hotell i natt og var på sjekk igjen i morges, og da var det ingenting. har siden jeg kom hjem hatt ganske hyppige vonde kynnere igjen men nå gidder jeg ikke ta tiden mellom... noen som vet om jeg kan risikere å ha det sånn i flere uker til babyen kommer? er 34 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen oppmuntrende ord å komme med??

Skrevet

Jeg har hatt det slik som deg jeg også, sterke sterke kynnere som kom med ca 5 minutters mellomrom i nesten 3 døgn...Men så plutselig roet det seg helt og gikk tilbake til normalen...Dette var i uke 33, er nå i uke 35... Håpløst!!

Skrevet

Jeg har hatt det slik i mange uker! Senest på fredag og lørdag. Søndag dabbet det av og har vært rolig, bare et par tre kynnere i timen igjen til nå. Har 2 uker igjen til termin.

Skrevet

men huff da, jeg vil jo ikke gå sånn i flere uker!! legen på föden ville ha meg inn på kontroll om ei uke pga rien som hun så på ctg remsa... orker ikke gjöre noe her hjemme nå jo, bare jeg rörer meg så får jeg vondt, og det gjör altså skikkelig vondt... har vel sovet 3.5 time i natt så jeg er ganske groggy, föler meg nesten bakis...

Skrevet

Gravid med nr 3, og har hatt det slik siden uke25, er nå i uke37!!!!

Er vist veldig vanlig med nr 3 og flere. Ingen garanti for å føde før termin engang.

Skikkelig plagsomt og irriterende.

SUKK!!!!!

Skrevet

Huff da :( Høres grusomt ut. Håper det roer seg litt da. Ikke noe gøy å gå slik lenge. Kan tenke meg du blir sliten.

Eneste trøsten jeg kan komme med, er at de kynnerene du har nå, kan faktisk gjøre fødselen din lettere... Men det var kanskje ikke store trøsten :P

Håper iallefall at det roer seg litt, slik at du får hvilt deg litt innimellom.

*trøsteklemmer*

Skrevet

i går kveld var det ganske plagsomt, sinnsykt vondt i ryggen og klarte ikke sitte stille så lenge om gangen. syns kynnerne mine har blitt hardere også. men, har sovet som en stokk i natt og i dag har jeg nesten ikke kjent noe... får håpe det roer seg nå da for sjefen til sambo er litt småsur over at han er borte så mye, har hatt mye plager denne gangen.. neste gang jeg reiser inn vil jeg at det skal väre på ordentlig....

Skrevet

Jeg gikk sånn hele søndagen, roet seg på mandag men auka på utover kvelden igjen. Kjørte til føden for sjekk, da stoppa ALT opp. TYPISK!

Har siden gått med murringer jevnt og trutt. Skal gjøre noe husarbeid nå i håp om ar det kan skje noe mer. Har tre uker igjen til termin, men går med 2-3cm åpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...