Gå til innhold

Andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26 og har av og til (ganske ofte egentlig) løs mage,kvalme og føler meg uvel og slapp. Jeg spiser og drikker normalt, brødmat,middag,vann saft osv. Blir helt deppa og ofte på gråten orker ikke ha det sånn. Er overlykkelig for at jeg er gravid,men føler tiden går så sent og vil helst ha gullet mitt ut av magen nå..Har i tillegg skikkelig angst for og spy :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ikke ha fått en slags matintoleranse da? hva sier legen din? Legger du på deg som forventet?

Skrevet

At magen tuller med en er ikke unormalt i svangerskapet, men jeg kom til å tenke at kan det være litt psykisk at du kjenner deg slik veldig mye? At du på en måte stresser deg litt opp på det og så blir det verre?

Ellers ville jeg vel råde deg til å spise fiber, det skal jo hjelpe på magen.. Hvile deg nok og se om du finner ting i hverdagen som du syns er positive og som kan gi deg styrke i denne tiden som du sliter litt med..

Syns også at tiden går ulidelig sakte, men håper at jo lenger ut i året vi kommer, tiden blir lysere, våren nærmer seg og aller først er det påske med besøk rundt om og masse kos så gleder jeg meg til det.. Jeg har satt meg sånne "milepæler" litt fremover slik at jeg skal ha noe å se fram til som ikke er så utrolig langt frem i tid!!

Hvis du kjenner at denne følelsen din tar over hele deg så kan du jo prøve å snakke med jordmor og lege om det?? De har nok helt sikkert vært borti andre som sliter med det samme som deg, og kan kanskje hjelpe deg..

Ønsker deg bare lykke til videre jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...