Gå til innhold

Finnes det gode svigerforeldre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte min svigermor idag, for å spørre om de kan hente minsten i barnehagen neste fredag, da vi begge skal bort på overnatting fra fredag til lørdag. Hun svarte Ja, uten å tenke seg om. Ville hente tidligere om hun kunne, og gjerne ha barnebarnet til dagen etter. SÅnn er det alltid. Vet du hva hun svarte når jeg sa jeg snart måtte gjøre DE en tjeneste?? "Det er det vi tenker høyt hver gang vi får være sammen med barnebarnet vårt- at vi skylder DERE en tjeneste...!"

HUN er nydelig, altså- i sinn og skinn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en herlig svigermor du har da :) Jeg har også en veldig snill svigermor, det finnes knapt nei i hennes munn! Synes det er godt å lese slike innlegg som dette, vanligvis inneholder de fleste innlegg her som begynner med "svigers.." bare frustrasjon og drit. Hurra for våre gode svigers :-D

Skrevet

Ah, så deilig å høre! Her har man svigerforeldre som ikke ser på det som noen tjeneste å få være sammen med barnebarnet sitt!

Utrolig flott!

Jeg har vært heldig med mine svigers, men nå bor de langt unna, så vi sees sjeldent. De er selvfølgelig litt "rare"...dvs vi er ulike på mange måter, men de er som regel snille da :o)

Skrevet

Så bra å høre sånne glad-historier! :) Mine svigerforeldre er også helt supre, og de gleder seg SÅNN til å bli besteforeldre for første gang. Er utrolig glad for at de bor i nærheten. De kommer til å bli gull verdt til barnepass o.l. og er veldig flinke til å ikke blande seg i ting vi ikke vil at de skal blande seg i (noe mine foreldre kan ha en tendens til innimellom..). Mine svigers er altså helt perfekte!

Skrevet

Prøver bare å rettferdiggjøre at ikke Bimmere har utelukkende dårlige svigerforeldre... Det er alltid lettere å kritisere enn å rose. Overrasker meg at ikke flere har ålreite svigermødre??

Kanskje det er vi svigerdøtrene som er noe herk=)

Skrevet

Snille og greie svigerforeldre her også! Det er ikke den ting de ikke ville gjort for datteren vår, som er det eneste barnebarnet deres foreløpig. De bor nordpå og vi i Oslo, men de har pleid å reise ned flere ganger i året og være i Oslo flere uker i strekk de siste årene bare for å være med henne og avlaste oss (de er førtidspensjonerte). Nå har de gått til det skrritt å leie en leilighet her i vårt nabolag et halvår for å være nærme oss og sin andre sønn her i byen. De tar med jenta vår på skogsturer, baker med henne, har henne på overnatting og skjemmer henne bort etter noter (får vel egentlig litt for mye av dem). De kjøper leker og klær til henne og har hjulpet oss med masse ting. De fløy f.eks ned i sommer og var i 3 uker kun for å hjelpe oss og pusse opp leiligheten vår. (De blander seg kanskje litt vel mye i slike ting (hvordan vi skal pusse opp osv), men det får jeg bare svelge når vi får så mye hjelp, hehe). De mener ting bare godt da, så da skal man være fornøyd! Dessverre er mine foreldre i full jobb enda, og bor 5 timer unna, så hun har ikke fått like mye tid med dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...