Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vurderer sterkt å ta det nå, skal på konsultasjon på torsdag. Har alltid slitt med skjeve pupper og etter ammingen har de blitt hengende og enda mer skjeve! Må bare legge til at jeg alltid har hatt komplekser for puppene mine, elsket de når de var store og fyllt med melk! Eneste minuset var at siden jeg har såpass størrelseforskjell så hadde jeg dobbelt så mye melk i den ene puppen..
nickoline og supermann Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 synes det er helt ok når de blir laget "normale"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå