Gå til innhold

noen som har peiling på akvarie fisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

vi har hatt ett 85 liter akvarie i ett halvt år og har nå fått oss ett til på 270 liter, vi har også kjøpt masse nye fisk. i 85 literen har vi 1 kampfisk, seilfinnemolly dalmatiner 2 stk, khuli ål 2 stk, 2 helt hvite jeg ikke husker navnet på, 5 skjørte tetra, 3 små svarte og orange, 2 siamesiske algeetere, 1 molly og sølv hai. i d store har vi mest ciklider, praktbotiar, pinsessen av brichardi 2 stk, ansistrus algeetere 2 stk. det jeg lurer på er om sølvhaien vil trives i 85 literen? vi fikk også med mygglarver og oksehjerte når vi kjøpte fisk. hvor ofte skal fiskene mates med dette. di i butikken sa hver dag, men en vi kjenner sa ett par dager i uken. hva er best. og hvilken mat er best for sølvhaien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sølvhaien trenger stor plass så jeg har villet valgt 270 literen, men ettervært blir den også for stor der. par ganger i uken er det greit å mate med larver o.l og gjerne ha en 1-2 dager matfrie dager.

http://akvaforum.no/ denne er veldig fin å bruke hvis det er mer du lurer på og det er også et forum der så du kan stille spørsmål til andre.

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

men går sølvhaien sammen med di fiskene som er oppi 270 literen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...