Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har kort syklus på ca 21-23 dager og har regnet meg frem til en termin mellom 3-5 mars. Første dag i siste mens var 28 mai. Jeg vet at babyen ble unnfanget den 12 mai og ifølge de vanlige beregningene så stemmer datoene med hverandre. Dette er det legen min også går ut fra, han velger faktisk å overse UL terminen, men jeg kan jo ikke det:-) Har UL termin 12 mars og psyker meg opp til at babyen kan vente helt til da og enda lenger med å komme, selv om jeg forrige gang hadde rett mtp termin og fødte 12 dager før UL termin. Noen som mener noe om dette? UL terminen beregner ut fra hodestørrelse. Alle barn i uke 18 har visstnok like store hoder, er dette virkeliug mulig? Det må da være et gjennomsnitt og jeg tror at min kanskje har litt lite hode... he he he ønsketenkning kan man kanskje si.
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Jeg har også kort syklus.. 25 dager. Jeg hadde eggløsning 25 mai - og vet babyen ble unnfanget da. Derfor er vår termin og mens termin 16 februar. Fikk UL termin 11. februar.. og har derfor ventet siden da... er nå 8 dager på overtid i forhold til den terminen... slitsomt... Vår termin er passert med 3 dager. Anbefaler deg til å psykisk instille deg på den terminen som er lengst borte - ellers blir det så fryktelig lenge å gå og vente.... :-)
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 ps.. hvordan kan babyen være unnfanget 12 mai - om du hadde siste mens 28 mai? Kanskje du mente 12 mars? :-)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Mente 12 juni:-) litt mange datoer å holde styr på he he he
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Selvfølgelig... tenkte baklengs jeg også - ser du... ha ha ha
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Det er ikke godt å vite, sikkert best å innstille seg på UL termin også heller ta det som en bonus om den kommer før:-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har de samme datoene som deg å forholde meg til - bortsett fra at jeg har 28 dagers syklus. Tenker at terminen er sånn ca midtimellom mens og ul-termin jeg da. Sist ble jeg satt tilbake 3 dager og nå 8 dager. Spennende å se når babyene kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå