nickoline og supermann Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hva kjøper du hvor som du sparer penger på....
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Akkurat hva jeg handler er vanskelig å svare på, men jeg handler tilbudene på coop Obs!, synes de har mange gode tilbud, hvertfall:) Rema har vel en del billige middager.
#Ariadne# Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 fyller opp skap og fryser når det er ting vi bruker som er på tilbud=)
nickoline og supermann Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 selv pleier jeg å handle inn litt ekstra når ica har 40% på utvalgte varer....
litakine og Theodor Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 handle sjelden, 1 gang i måneden, og oppfylling 1 gang i uken.... rema sine jumbopk med bleier er det billigste! Lage mat fra bunn av, lage store porsjoner og fryse ned = flere middager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå