Løvinna79 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Mulig det står om dette på en annen side, men jeg prøver her... Hvor mye betaler dere for barnevakt. En ting er jo hvis ungdommer passer, men i mitt tilfelle er det en på 27 år. Hva er passende å betale i timen? Er bare snakk om en gang i blant så blir selvfølgelig uten skatt. Det er jo litt forskjell på jobben om man skal passe på dagtid eller om man kommer på kvelden etter at ungen er lagt og bare slapper av foran tven:)? Ungen er 1 år og 4 mnd. Hva synes dere?
Løvinna79 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 Ingen? Hva synes dere om 7-800 for en dag fra 08 til 17 og 5-600 for en kveld når ungen er lagt? For mye, lite eller passe???
Tuttalutta Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Aner ikke hva du bør betale en på 27 år, men vi betaler 50 kr timen til vår barnevakt som er 14 år. Uansett når på døgnet. Er enkelt og ryddig å ha en fast sum - i tillegg runder jeg alltid godt opp :-)
AneB Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er 28 år, og hadde blitt veldig fornøyd med en sånn betaling nå som jeg er student. Kommer litt an på forholdet hennes til ungen (tante, venninne av deg osv) og om du kan gjøre gjengjeld.
Løvinna79 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Det er min venninne som trenger barnevakt og min svigerinne som skal passe:) Men de kjenner ikke hverandre noe spesielt fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå