Gå til innhold

Timesbetaling til barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det står om dette på en annen side, men jeg prøver her... Hvor mye betaler dere for barnevakt. En ting er jo hvis ungdommer passer, men i mitt tilfelle er det en på 27 år. Hva er passende å betale i timen? Er bare snakk om en gang i blant så blir selvfølgelig uten skatt. Det er jo litt forskjell på jobben om man skal passe på dagtid eller om man kommer på kvelden etter at ungen er lagt og bare slapper av foran tven:)? Ungen er 1 år og 4 mnd. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Hva synes dere om 7-800 for en dag fra 08 til 17 og 5-600 for en kveld når ungen er lagt? For mye, lite eller passe???

Skrevet

Aner ikke hva du bør betale en på 27 år, men vi betaler 50 kr timen til vår barnevakt som er 14 år. Uansett når på døgnet. Er enkelt og ryddig å ha en fast sum - i tillegg runder jeg alltid godt opp :-)

Skrevet

Jeg er 28 år, og hadde blitt veldig fornøyd med en sånn betaling nå som jeg er student.

Kommer litt an på forholdet hennes til ungen (tante, venninne av deg osv) og om du kan gjøre gjengjeld.

Skrevet

Det er min venninne som trenger barnevakt og min svigerinne som skal passe:) Men de kjenner ikke hverandre noe spesielt fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...