Heidi30 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Fikk tvilinger 15 januar. Han ene skyter i været og legger på seg. Han andre legger ikke på seg og jeg er en veldig bekymra mor. Noen av dere andre som har hatt samme problem? Gir han pupp og flaske men han gulper så mye opp igjen og gråter en del. Vet ikke om det er magen, eller umoden lukkemuskel eller hva detk an være.... Noen av dere mødre som har noen råd til oss? Dette er jammen slitsomt...han blir slapp og utilpass også...... Prøver å gå over til nutramigen isteden forn an nå noen dager i tilfelle kumelk allergi. Det er en bekymring med barn gitt...men også mange gleder. Og så fort man blir gla i disse små.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå