mortiltovakresmå Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har sett at rockeringer har blitt populært her inne og har selv anskaffet meg en gjennom rokkeringer.no tror jeg det var (ja, ikke det mest økonomiske valget). Har bare brukt den to dager, men det gjør ganske vondt når jeg bruker den. Har holdt meg på 1,5 min. Er det noen som har erfaring med disse og vet når det slutter å gjøre vondt? Antar man må "rokke" en del mer enn 1,5 min per dag for at det skal få noen virkning...
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Det tok ikke veldig mange dagene før det sluttet å gjøre vondt hos meg. Står i bruksanvisningen (bestilte fra USA) at man den første uken skal rocke 1-3 minutter daglig. Neste uken skal man rocke rundt 5. minutter, og så øke på. Sikkert for å unngå skader...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Er det samme hvilken ring man bruker? Litt lyst å prøve dette jeg også :-)
mortiltovakresmå Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Takk for svar. Da får jeg ha litt tålmodighet, er jo en gøy måte og trene magen på, så håper det funker.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Vondt av å rocke? Hvordan vondt da? Unngå skader? Sånn seriøst, hvordan skader man seg på en rockering? Det er en sånn vanlig plastring man rokker rundt magepartiet man snakker om her, ikke sant?
mortiltovakresmå Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Min er 1,7 kg (kjøpte feil, var for personer over 75 kg). Tror det må være litt vekt på dem for at de skal gi noen effekt
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Ah... Hvor mye koster noe slikt da? Og kan de legges sammen?
petite fleur Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Disse rockeringene er ikke som vanlige barnerockeringer, de har vekter inni og blir derfor tyngre, men mer stabile. Man beveger jo muskler som mange av oss sjelden eller aldri bruker, derfor må man ta det med ro i begynnelsen ;-)
mortiltovakresmå Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er ikke vanlig plastringer det er snakk. Min er på 1,7 kg og er polstret. Den er tung, så det gjør litt vondt i starten. I går hadde jeg røde merker på ryggen...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Aha Jeg har ikke rocket siden ungdomsskolen jeg altså, så slike ringer har ikke jeg hatt noen befaring med, hehe.. Lykke til
mortiltovakresmå Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjøpte min på postoppkrav på rockeringer.no. Inkludert frakt kostet de 761 kr. Men forstår det slik at det billigere å kjøpe dem fra USA, ca halve prisen. Men vet ikke hvilken nettside dette er. Tror også det går an å kjøpe dem på apoteket. Ja, de er sammenleggbare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå