Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Herregud.. noe så latterlig, bedre å gjennomgå en stor operasjon med mange sting både innvendig og utvendig enn å kanskje revne litt å måtte sy 2-3?! JIZUZ.... latterlig..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Du følger virkelig med i kjendisverden!! Bare for at det er christina A så er det så jævla latterlig at hun tar ks for hun er redd for fødselen??? GIVE ME A BREAKE!!! Er faktisk mange som er REDD for fødselen og for å rivne, og jeg skjønner dem godt, for det er jo ikke noe serlig. Men kvinner er forskjellig, og om hun synst det er bedre å ta ks å gjennomgå en oprasjon, så gjør hun det!! det er vel for F*** ikke ditt valg, men HENNES!!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Åherreminhatt, er dette enda en 17 åring som aldri har opplevd en dritt men som vet alt? Må være det. Aner ikke hvem du snakker om men hun har nok ikke redd for revner av den typen som krever 2-3 sting. Vet du hva en totalruptur er? Hva ettervirkningene kan være? Tenkte ikke det nei. Gå og plag noen i klassen din i stedet, de har du kanskje i det minste forutsetninger til å forstå.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 HAR DU FØDT? jeg har født 2 ganger og revna jævlig vondt,venter min 3 som er 4,500.kg,er livredd for å revne og har søkt om k.snitt. jeg er møkk redd og skammer meg ikke for det ,så bare hold kjeft,alle er forskjellig hvor gammel er du 16 ,17 ,og vet alt,HA HA HA
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 " Jeg er møkk redd og skammer meg ikke" men signerer med anonym! Har C.A født før? Nei, så hvorfor prøvde hun det ikke engang før hun ble livredd for å revne. Ikke alle revner, og C.A kunne gjerne ha vært en av dem for alt vi vet. Men det er selvsagt en privat sak, hva du velger å gjøre, men hun er ikke den første gravide kvinnen i Hollywood som velger å ta keisersnitt. Jeg tror seriøst det er en trend der borte å ta keisersnitt, men er jo ikke helt sikker. Og jeg er litt feig, så jeg signerer anonym!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 jeg vil tro at det som A-kjendis er en ganske ubehagelig affære å ha skuelystne oppi dåsa under en fødsel. Tipper taushetsplikten ikke holder hardt i sånne situasjoner, helsepersonell er profesjonelle my ass. det er vanlige mennesker som sikkert løper hjem og sier at Christina hadde uvanlig store kjønnslepper etc..
Fullrulle86 Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 alså, det fins idioter som er eldre enn 17-18 år alså... har inntrykk av folk tror at bare fordi et innlegg er teit, så er det en 18 åring som har skrevet det??? tro meg, det fins like mange tomskaller som er 30+... Keisersnitt eller ikke, folk må få bestemme selv:o)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Men hadde någen brytt taushetsplikten i USA, spesielt i en sånn situasjon hadde nok Christina saksøkt de så de hadde angra på det resten av tilværelsen sin. Så tror nok de holde fast på taushetsplikten når det gjelde akkurat denne saken!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Det KUNNE jo hende at det var en grunn for at hun måtte ta KS da.. Media klarer ikke alltid å formidle den hele og fulle sannheten. Men ærlig talt HI, du som ser på Se og Hør som et seriøst litterært blad, kan ikke du prøve en, tja, avis kanskje?? Gå og plag noen andre!
mamma til twins Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 2-3 sting du snakker om? Jeg revnet i tre forskjellige retninger, var en millimeter unna at to'ern røyk. Jeg sydde sikkert minst 30 sting. Jeg satt ikke normalt på minst to måneder. Første gang jeg prøvde meg på sex var etter fem måneder, det var helt for jævlig. Det tok ett år før jeg klarte å føle noen som helst nytelse under sex. Jeg ble skilt pga dette faktisk. Jeg har overhodet ikke noe problem med å si at jeg er livredd for å revne en gang til, og jeg ønsker sterkt å ta keisersnitt når den dagen kommer.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 2-3 sting er vel neppe revning. Jeg revnet under forrige fødsel, toeren røk og. Jeg kunne ikke sitte på seks uker. Jeg skjønner godt at folk er redd for dette. Jeg turde heller ikke ha sex før etter 6mnd. Selv kommer jeg ikke til å søke om keisersnitt, men masse bedøvelse skal jeg ha. Kjenner at jeg begynner å kaldsvette bare med tanken på revning.
mamma til twins Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Pudentalblokkade er en fin oppfinnelse! :-)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 hvis det er meg du sikter til så kan jeg vel signere med nick samma faen for meg
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 er det den bedøvelsen du får i sjølve skrittet eller den i låret? jeg fikk begge men alikevel hadde jeg det helt jævlig .blir vel verre nå denne gangen skal ha en på nesten 5kg og er redd alt nå har termin 3mars.jeg vil ha K.S,men vet ikke om jeg får det da?
Pysjen Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skal også ha ks fordi jeg er redd for å revne!!!! Dette hadde nok du også vært om toèrn din hadde revna under forrige fødsel!
mamma til twins Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Den setter de i selve skrittet synes jeg å huske. Det er vel petidin som blir satt i låret. Jeg kjente heldigvis ingenting da jeg revnet, hadde epidural i tillegg. De tok henne med tang. Men da bedøvelsen gikk ut derimot... Grøss og gru. Klarte ikke tisse i det hele tatt på 2 dager, og etter det måtte jeg gå i dusjen et par måneder for å i det hele tatt få til noe. Bæsje kunne jeg bare glemme. he he. Var det noen som sa keisersnitt?! ;-)
Smånetta 14.mai Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 Det var jo en deilig opplevelse å skræve i en time mens jordmora sydde og så sitte på sting, med blødende brystvorter og amme. Jeg går for å sy hele veien igjen. Weeee. Bagateller, mine damer. Er det et sted man ikke merker noe til et arr, liksom.
puse 08 Skrevet 21. februar 2008 #19 Skrevet 21. februar 2008 Nei nei nei hadde glemt hvor nervøs jeg var for å revne med førstemann::: Der ble det inn med tanga, 3 stoore revner, masse sting og isbind i fleng... Husker dette veldig godt nå etter å ha lest om dere som fikk det enda verre. Ser ikke fram til neste fødsel... Holder meg unna disse diskusjonene i framtiden:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Kanskje ikke alle har lyst til å ødelegge musa si da vettu!!! Vet vel for faen ikke på forhånd om man må sy bare 2-3 sting!!??? Kanskje du revner hele veien!!! Eller ikke revner i det hele tatt??? Faen, la folk få lov til det om de vil a....! Så kan du presse ut vannmelonen selv....
mosegrisen Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Selv med den idiotiske overskriften klarte dumme meg å åpne og lese hele diskusjonen..... Hvordan sørge for å glede seg til fødsel:p
Bare™ Skrevet 2. april 2008 #22 Skrevet 2. april 2008 Har ikke HI observert lignende her inne? Hvor man skriver "IKKE KRANGLE.... TRENGER SÅRT RÅD" osv fordi de er redd for å revne? Er det verre fordi det er henne enn en "av oss"??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 ÆSJ!! Vil ikke føde...ligge der å skreve, drite/pisse seg ned..prompe..skrike...brøle...øsj!!!!! Skulle skamme dere!!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #24 Skrevet 6. april 2008 Jeg er så glad det finnes så mange hjernedøde mennesker, det er så utrolig god underholdning, og det får meg til å føle meg så overmenneskelig!!!HAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!
Mamma mjaua Skrevet 6. april 2008 #25 Skrevet 6. april 2008 mange som har fødselsangst, ikke bare christina aguilera:P hvorfor lagde du ikke heller en tråd om alle som har fødselsangst og ikke bare christina a? fordi hun er hollywood kjendis, og det er ikke de andre med fødselsangst? er faktisk bare mennesker de også, selvom de er kjendiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå