Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg misstenker at jeg fortsatt har litt vann igjen i kroppen etter sist svangerskap og nå som mini har selvavendt seg på ammingen tenkte jeg å prøve noe vanndrivende for å se om det kan hjelpe litt. Men er usikker på hvordan jeg går frem. Bør jeg snakke med lege først? Eller er det bare å finne seg noe på apotek/helsekost? Må en gå på det lenge? Noen som har noen erfaringer med dette, evt noen tips til hva som er bra?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg fikk diural. De er på resept men fungerte ikke på meg.
(0_o) Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Kaffe og øl/alkohol generelt Hehe neida, jeg synes du burde ta deg en tur til legen, jeg. Du er sikkert ikke den første med dette problemet =)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hehe... Nei, det vil jeg ikke tro. Bare merker fingrene er fortsatt mye stive, dypere sokkemerker enn det burde være og litt sånt småplukk. Bare lurte på om man kunne kjøpe noe selv, men da ringer jeg legen når jeg har mulighet for time senere.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Bruker Diural - er reseptbelagt, de er svært effektive så lenge du har vann i kroppen, men hvis du er hoven av andre årsaker (altså ikke vann) fungerer de ikke, da må det noe annet til... antihistamin eller lignende kanskje?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Vil tro det er vann. Håper det, ellers har jeg mye fett i fingrene og på leggene ;-) Kommer hvite merker når jeg trykker og slikt. Da er Diural notert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå