Brunetta =) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har termin 11april og lurer på hvordan dere andre med termin runft denne dato har det?
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Termin 14. april her, det er jo nokså nærme. Begynner å bli en smule tung i kroppen kan man jo si. Kan ikke skjønne hvordan magen vil bli seende ut etter enda to mnd. Bekkenløsning er jo heller ikke noe gøy, men skal ikke klage alt for mye, mange som sikkert har det mye verre.
grand danois Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 glemte å svare på spørsmåle ditt:) jeg har d sann passe. -jeg har fått bra med nedpress de siste ukene. -trøtt å slapp. men d er sikkert fordi jeg har lavt blodtrykk. -å så har jeg veldi vondt på å rundt tissekona:) BL kansje? -litt plaga med å vere kvalm. -varm på natta av å til -å forferdeli vondt i ene ribbensiden:( men vi har heldivis bare 7 uker ijenn:D !!!!
Piken på landet Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har også termin 11. april. Går litt opp og ned, har en del svangerskapsplager. Må vel nesten regne med det når en er kommet så pass langt. Halsbrann, kløe, søvnproblemer, tretthet og kvalme gjør jo at jeg begynner å bli lei, og har full nedtelling :-) Heldigvis har jeg kjempegrei sjef, kjempegrei fastlege, kjempegrei mann og kjempegrei datter, så det gjør det lettere :-)
Kræsj pink Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Termin 12 april... Formen er veldig fin:) Sliter litt med søvn pga ei meget aktiv lita tuppe inni magen, men kan ikke klage av den grunn:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 jepps termin 11 april skal føde i haugesund:D
skimre Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 heisann! jeg har termin 10. april:o) begynner å kjenne det nå... trappene blir tyngre, kjenner det på pusten. ellers er jeg blitt ganske trøtt og sliten igjen. enig med saltpute, det er godt det bare er syv uker igjen nå!
Den lille blå smurfen Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Termin 12.april! Og formen er veldig bra! Magen har sunket allerede, og er nok litt uvanlig liten, men holder kurva så da er nok alt bra...
Nostalgi Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Hei, jeg har termin 13.april. begynner å kjenne det i ryggen og blir fort sliten. mye press i kjønnsleppene også pga blod. har en 2 åring itillegg som jeg er mye alene med pga typen har 1 time reise vei hver vei. så jeg har morningene og ettermiddagene alene med han. men snart flytter vi nærmere jobben hans, det blir bra. er forestten 30% sykemeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå