Gå til innhold

Når er det for varmt med voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og trilla tur i går, og det var jo rundt 10 grader ute. Hvor mye har dere på ungene dere hvis dere bruker voksipose da? Og hvor varmt er det når dere bytter den ut, og med hva da? Veldig usikker på hvor mye jeg skal kle på gutten min. Nå er han bare 4 uker enda da, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter... :-)

Skrevet

Dytter jeg og, er usikker på dette jeg og :)

Snuppa mi er snart 8 uker..

Skrevet

i dag er det ca 5 grader ute å snuppa har ullbody og ull stilongs og en tynn genser og bukse utenpå

og lue da..

og hun kjennes egentlig veldig varm ut nå..men alle unger er jo forskjellige da.så min unge kan være varm av seg mens din er kald..

men jeg ville kanskje bare tatt på ull body og ull stilongs...åsså har jeg sånn joha ull lue med hals..så det ikke blir så åpent i halsen.. for vår del ville det holdt da ;)

Skrevet

Her er det 8 grader. Hadde på han vanlige klær og en liten lue og votter. Kjenner på barnet når han ligger nedi posen, om han er varm eller kald, og kle han der etter.

Har sommer dyne til voksiposen som jeg bytter til når det blir varmere i været.

Skrevet

Her er det mellom 5-8 grader om dagene nå,så da har jeg på jenta min janus ull long,janus boddy,tynn fleece genser,lue og votter,det holder lenge for henne ihvertfall,da er hun god og varm.

Men jeg tror dette er forskjellig fra barn til barn,noen fryser jo lettere enn andre...

Men så har jeg også kjøpt en fleece pose nå til våren,for voksi posen blir for varm når det er mer enn 12-14 grader ute( for min del)

Så da ligger jeg henne heller oppi fleece posen med mere og varmere klær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...