mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 I dag tror jeg vi får la være å spise middag. For jeg har vridd hodet i alle retninger uten å finne på noe jeg har lyst på. Alt jeg kommer på hadde vi i forrige uke. Kanskje jeg må kjøpe en kokebok, med litt nye ideer??? Spør jeg guttene skal vi ha grøt.....-vet ikke helt jeg )
Myra Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har epost abonnement både fra aperitif og artoftaste på dagens rett. Det finnes også flere slike, ICA tror jeg, P4 og Wenches kjøkken. Mange gode tips å få. Men i dag er jeg og lillegutt alene hjemme så da ta vi en lettvint på Burgerking ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Å nå fikk jeg også lyst på grøt:-) Det er lenge siden og er jo godt da:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 jeg vet ikke hva vi skal ha heller. det rar er at når jeg går i butikken så ser jeg bare tre middagsretter. - kjøttdeig og spaghetti - svinekjøtt og ris og grønnskaer - fiskepinner og poteter ha ha ha ha ha... snakk om å virkelig få fantasien i sving på matbutikken :-)))
Trollmora Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Er ikke sikker på hva vi skal ha heller ) Kanskje tomatsuppe med makaroni og pølsebiter? Fiskepinner hadde vi går. Ikke lett dette, men grøt er jo ikke så værst? Har ikke rismelk i hus, så da må det bli en tur på butikken først. (Soyamelk gjør grøten gul!) Hm, så kommer samme spørsmål opp i morgen. Kamskje jeg rett og slett skal forberede en form med macaroni, pølser og bacon? Det blir alltid en suksess. Tar bare litt tid å steke, men gjør jeg alt klart i kveld så går det kjappere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Det blir ikke grøt hos oss idag, men hjemmelagde og nystekte fiskekaker:-) Mamma har ringt!!! Jippi, de er helt nydelige:-)
Graciegirl Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Noe som er veldig nam-nam er en veldig enkel rett som smaker litt av Thailand. Kjøper en krydderpose med noe som heter Paneng. Freser kylling og blander i krydderet og kokosmelk. Koriander er også digg å ha i etterhvert. Serverer med fullkornsris. Er ei en kløpper på kjøkkenet, men dette klarer selv jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå