lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 når man er i fødsel? Hadde samtale med jm i går om min forrige fødsel som var stri og hard. Hun sa jeg hadde hatt mellom 1 og 1 og ett halvt min mellom riene. Omtrent fra 1 cm og helt til ti, noe som hun mente var en veldig intens og slitsom fødsel. Og at jeg absolutt ikke var "bæsete" når jeg har litt skrekken nå(Hadde også fire timer med pressrier hvorpå de prøvde med vakuum, og han til slutt kom ti min før keisersnitt, så det har også gjort sitt til min lille skrekkfølelse) Riene hadde ligget på varighet fra 30 til 60 sek. Hva har dere andre hatt?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 Noen andre som vet hvlket mellomrom de har hatt?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 jeg hadde ca 10 min mellom til å begynne med, så 8, så 4 og til slutt 2 min.. Varte i ca 1 min. Da reiste jeg på føden og fikk sjekket åpning.. 8 cm. 5 minutter etterpå hadde jeg 10 cm og pressrier.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Oki. Da er det vel riktig det de sier da om igangsatt fødsel, at de kan være litt intensse... Ble satt igang sist så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå