junimamma 07 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Da var mamma sin permisjon over, og pappa starter med friskt mot! Er i og for seg ikke helt krise, for jeg skal lese til eksamen og dermed være mye hjemme, MEN det var skikkelig fælt å sende veslegutt på tur med pappa i dag! De har jo vært på tur alene før og pappa er flink som bare det, men i dag markerte det dagen for at mamma ikke nødvendigvis er helt uunnværlig lenger! Og jeg som er vant til å være viktigst i hele verden for veslegutt... He he, man blir jammen meg litt patetisk av å være mor! Er det flere som har hatt det slik, eller har jeg vippet over kanten med morsinstinktet mitt...? (Han er snart 8 mnd, for the record)
nickoline og supermann Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hadde det slik selv... man vil jo være der for barna sine... selv manner jeg meg opp til å ikke se gutten min hver dag på grunn av samlivsbrudd. sier ikke at dine følelser ikke skal tas på alvor, men sett heller pris på at du ser han hver dag, kan putt dyna rundt han før du legger deg. være der når han gråter hver dag osv osv......
Blitzy Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er akkurat i samme situasjon. Snuppa er 8 mnd og jeg begynner å jobbe på mandag. Men vi har startet mykt denne uka fordi pappaen har vinterferie, så han og snuppa har forlatt huset slik at jeg kan male trappa uforstyrret. Og jeg må hele tiden ta meg i at jeg føler at det er noe som mangler.... ( Men de har det sikkert super på tur i finværet (litt misunnelig ja!). Vet det blir ok å jobbe, men hun er jo så lita ennå...
junimamma 07 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Du har helt rett!! Jeg er utrolig heldig som får se ham hver dag. Føler med deg som må "gi fra deg" gutten din noen dager hver uke(?). Jeg trengte å få litt perspektiv nå, og det fikk jeg.. Du er nok en mamma det er godt å komme hjem til for veslegutt!
junimamma 07 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Greit med litt myk start.. Jeg tror nesten de er "for små" til det meste uansett hvor store de blir.. Men jeg tror det er en bra egenskap for mamma å ha- man vil jo passe på disse små så langt det er mulig! De har det nok supert på tur i sola- akkurat som veslegutten min! Lykke til med jobb og trappemaling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå