Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 jeg har vært plaget en del med litt gul utflod,og det klør litt,ikke direkte opp i kjeden,men litt utenfor og rundt kjønnsleppene.har vært hos legen to ganger og fått beskjed om og bruke canesten,men han har aldri sjekket om det er sopp.kan det være noe annet?canesten har ikke fungert,og er det ikke litt hvitaktig utflod hvis det er sopp?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ville hørt med dem på apoteket. De er ofte veldig flinke til å gi råd, og har god peiling på det dem driver med. (snakk med en pharmasaut). Har du brukt Canesten? Ville uansett prøvd det over en lengre periode for å se om det virker. Jeg er ingen ekspert, men hvis det er sopp trenger det ikke være utflod. Det kan også være en liten betennelse i slimhinnene i skjeden, men da vet jeg ikke hva en behandler med. Dette ble kanskje litt uprofft svar, men sjekk med fagfolk og prøv ut Canesten så du evt kan utelukke den... det er mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Har du prøvd canesten pillen/den som du putter opp i skjeden? Du kan prøve Pevaryl også de skal virke på samme måten men har en mykere vagitorie eller hva det nå heter. Kan jo være noe annet, men det er det jo bare en lege/gynekolog som kan fortelle deg. be legen din skrive en henvisning da vel.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 har prøvd canesten to ganger,og andre gangen over 3 dager,det hjalp ikke særlig.tror jeg får dra en tur til legen og få det sjekket.det er vell de eneste som hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå