bassemamma Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er i uke 37 og har de siste dagene hatt vondt i hodet, var på kontroll for ei uke siden og hadde helt normalt blodtrykk. Babyen beveger seg også mindre i disse dager, er det normalt? Han har vært veldig aktiv tidligere. Nå er det liksom noen dytt frem og tilbake og hikking langt nede. Hodet er festet.
bassemamma Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 noen som har det på samme måte??
Jordbæret <3 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er 36 uker på vei og har det akkurat slik du beskriver. Babyen min beveger seg mindre, men jeg har likevel mye liv. Bevegelsene er bare ikke så livlige, mer dorske. Hodet er festet på min også. Jeg er også plaget med mye hodepine, spesielt hvis jeg har mye kynnere. Men alt er i skjønneste orden med både baby og meg. Var innlagt på sykehus for noen dager siden og da ble alt sjekket og ikke noe var galt med babyen.
TussiLussi Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 36 uker og tette kynnere. De kan gjøre at man ikke kjenner fosterbevegelsene så godt, sa jordmor. Er også mer dytting og hikking her. Hodevondtet og kvalmen gjør dagen ekstra morsom...... sukk..... 27 dager igjen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå