meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Føles veldig teit, men tenkte jeg skulle forsøke å sende slike rundt noen steder... Men hvordan åpner man en slik? Og er det bare å gi en kort oversikt over kompetanse, utdannelse og erfaring?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Da jeg gjorde det laget jeg bare CV og gikk leverte rundt om kring. Da jeg leverte sa jeg at jeg var jobbsøker og lurte på om de ville ha CVen min liggende om noe dukket opp. Lykke til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Det du burde gjøre er å lage en nøyaktig CV og skrive et såkaldt interessebrev i tillegg!!! Dette gjorde jeg og fikk mye respons på det. Her er et tips til hvordan du kan gjøre det; http://homepage.mac.com/evikne/education/interessebrev.html
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Takk. CV har jeg jo. Men interessebrev og åpen søknad er nok det samme, så da er det akkurat det jeg leter etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå