3tøffetyper Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Når flyttet dere som har sprinkel seng ned sengebunnen? Gullet mitt er 6,5 mnd,-snur seg lett på magen, og har begynt å vise tendenser til å løfte på rompa i mageleie. Men ser ikke ut som at han har sjanse på å komme over kanten. Det er bare det at man kan aldri vite....husker ikke når jeg flyttet ned de andre to. Erfaringer? Sliter litt med ryggen, så jeg utsetter det så lenge det er trygt.
3tøffetyper Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 ops-sånn er det når man ikke leser forumet først: ) Ser at noen allerede har lufta problemstillingen.
ifie Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Vi senket bunnen da snuppen var ca 5 mnd, tror jeg. Om du kan senke bunnen nesten helt ned og i tillegg flytte sprinklene litt ned, så blir det lettere for ryggen å hente opp gullet! Ikke alle senger som kan fytte sprinklene på den måten har jeg skjønt.. Uansett veldig lurt å senke bunnen veldig snart! Plutselig en dag får han tak i kanten og haler seg opp! Det gjorde nemlig snuppen vår!
3tøffetyper Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Vi kan kun senke bunnen på vår seng, det går ikke å flytte ned senge siden(skulle ønske jeg hadde en sånn! : ) ) Jeg observerte ham litt nå uten at han merket meg, etter at han hadde tatt luren sin. Han presset ned sengekanten og kom slik litt høyere opp over kanten, slik at han ihvertfall hadde utsikt over den. Tydelig at han begynner å orientere seg oppover, så jeg tror jeg er enig i at han må flyttes ned. Det positive er jo at jeg kan følge bedre med om natten, uten at jeg må reise meg hver gang : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå