Gå til innhold

Mmmm... Nybakte rundstykker ER så godt! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å bare fråtse vilt, men er på slankeren så bare ett. Men tok det største da ;-P Litt får en da synde, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fersk gjærbakst er det beste jeg vet. Bedre enn sjokolade. Har en mor som baker hver fredag, og det var høydepunktet mitt i barndommen matmessig.

Skrevet

Ja ikke sant? Ingenting slår helt freskt brød eller freske rundstykker. Bare synd de kun er helt varme og ferske et par timer da :-( Jaja, de er sikkert gode i morgen også når jeg skal ha dem med som lunch.

Skrevet

Mmmm.......det samme er nybakte pizzasnurrer. Har spist 4!!! stykker, men så har jeg trent pilates i en time etterpå, og støvsuget og gjort litt husarbeid, og i tillegg skal jeg på jobb om 45 minutter. Så da satser jeg på at vekta holder. ;o)

Skrevet

mamma lager hellere av resten av grovdeigen. Lager en flat kake som hun steker på stekeplaten. Kjempe god, men det fungerer ikke på induksjon:)

Gjærkringle er også noe jeg aldri smaker eller ser igjen. Hun brukte svisker som fyllm og så den klissete melisen som pynt..urk.

Skrevet

Det er godt ja. Særlig de som er både grove, luftige og saftige:) Nam nam. har laget en del med finhakka nøtter i og det er knallgodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...