Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har lyst å bare fråtse vilt, men er på slankeren så bare ett. Men tok det største da ;-P Litt får en da synde, hehe...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 fersk gjærbakst er det beste jeg vet. Bedre enn sjokolade. Har en mor som baker hver fredag, og det var høydepunktet mitt i barndommen matmessig.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Ja ikke sant? Ingenting slår helt freskt brød eller freske rundstykker. Bare synd de kun er helt varme og ferske et par timer da :-( Jaja, de er sikkert gode i morgen også når jeg skal ha dem med som lunch.
Mille** Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Mmmm.......det samme er nybakte pizzasnurrer. Har spist 4!!! stykker, men så har jeg trent pilates i en time etterpå, og støvsuget og gjort litt husarbeid, og i tillegg skal jeg på jobb om 45 minutter. Så da satser jeg på at vekta holder. ;o)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 mamma lager hellere av resten av grovdeigen. Lager en flat kake som hun steker på stekeplaten. Kjempe god, men det fungerer ikke på induksjon:) Gjærkringle er også noe jeg aldri smaker eller ser igjen. Hun brukte svisker som fyllm og så den klissete melisen som pynt..urk.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Det er godt ja. Særlig de som er både grove, luftige og saftige:) Nam nam. har laget en del med finhakka nøtter i og det er knallgodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå