ScaryMama Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har bodd i asker og kan anbefale det:)
lillyvanilly Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 hvor i asker da? Er det ikke veldig dyrt?
ScaryMama Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har bodd på nesbru, og nei, det er ikke kjempe billig. Men det finnes rimeligere steder i asker også da.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Asker er sikkert greit, men med mindre du ønsker å isolere deg, vil jeg ikke anbefale Lier!!!
litakine og Theodor Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Lier er kjempe fin plass å bo... Skjønner ikke det der med å isolere seg, det er mange sentrale plasser i lier, med gode bussforbindelser
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Hvor i Lier bor du? Jeg har bodd 18 år på Lierskogen og er sjeleglad for at jeg har kommet meg vekk! buss inn til Asker en gang i timen, eller til drammen 2 ganger i timen, vil jeg kalle å isolere seg! Og med bussjåfører som til tider ikke gidder å stoppe, kaller jeg å isolere seg! ;-)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Lier er mer enn Lierskogen! Jeg har selv vokst opp 5 minutter fra Drammen (med bil), og det er så sentralt som det går an. I Lier har du mye å velge mellom, men ja, det kan hende enkelte områder er litt dyrere enn andre. Lier er populært, og barnevennlig!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Hehe... Jeg vet da det! Har som sagt bodd der i 18 år, og kunne ikke tenke meg å flytte til Lier... Ikke i det heletatt... Men det er meg! Nå har jeg bodd 7 år i Oslo, og er vel kanskje litt bortskjemt med kollektivtrafikken her...
litakine og Theodor Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 jeg kommer fra den "verste" plassen sylling - synes det er såååå trivelig der, og vil veldig gjerne flytte tilbake... og der gikk det bare buss 1 gang i timen på det meste! Jeg eeeeelsker lier!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå