Kamille:) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Må man møte opp personlig eller går det an å ta en tlf/sende mail?
Carta Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Står på denne sida: http://www.politi.no/portal/page?_pageid=34,49023&_dad=portal&_schema=PORTAL&articles7_mode=skjemadetails&articles7_articleId=26368&articles8_mode=downloadskjema&articles8_articleId=26368&uicell=uicell02b&navigation1_parentItemId=1927&navigation1_selectedItemId=2453&orgUnitId=
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Har faktisk vært på politistasjonen i dag for å få en slik og det var mye om og men, men de tok kopier av det jeg hadde med, kontrakt og bekreftelse og leg. Selve attesten får man i posten.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har fått flere ganger på politistasjonen her. Ikke noe stress. Må ha med attest/arbeidsbekreftelse fra der du skal begynne å jobbe og fylle ut et skjema, så får du den i posten etter ca en uke:)
(0_o) Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 1. Du kan muntlig få vite hva som står skrevet om deg i et evt rulleblad ol. 2. Du kan IKKE få en politiattest sånn uten videre, du må ha med bekreftelse fra arbeidsgiver om at de må ha en politiattest, og da får du kun en attest som omhandler det feltet du skal jobbe med (skal du jobbe i barnehage driter de i om du har en fartsbot ol, det de sjekker er vold, seksuelt misbruk ol.) Med mindre du skal ha en utvidet politiattest (vektere f.eks må ha det). Der kommer alt med, fra straffe- og bøteregisteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå