Gå til innhold

Da var jeg tilbake her igjen... Trist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt endel vondt i magen, og så toppet det seg på torsdag. Dro på legevakta, og ble sendt videre til Ahus. Så på innvendig ul at det ikke var noe i livmoren. Egget hadde satt seg i egglederen, så endte opp med og måtte fjerne den ene egglederen. Uff, var ikke noe morsom opplevelse, var skummelt og trist. Men, man får jo bare prøve igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg:( Vet ikke hva jeg kan si for å trøste egentlig, men for håpe for din skyld at du har badre lykke neste gang. Det var veldig trist å høre...

God klem fra meg.

Skrevet

Åh, huff! Det hørtes helt forferdelig ut!

Hvor langt på vei var du da?

Skrevet

hei hei

sender deg en klem, har selv måtte snike meg inn her ingjen, mistet i uke 12, huff ikke noe gøy.

Håper du kommer deg fort, så er det bare å hoppe til sengs.

Skrevet

uff så trist!vet godt hvordan du har d:( opplevde det samme i januar! skikkelig trist,men livet går videre! nå venter vi bare på å begynne å prøve igjen!

Lykke til! håper alt ordner seg for dere!

Skrevet

Ikke noe god opplevelse du har vært igjennom nei. Jeg er også tilbake her etter at jeg aborterte i helga - 12 uker på vei. Jeg håper å bli gravid igjen snart og tenker å utnytte tiden til å kose meg med et glass vin om kvelden. Håper det blir lenge til jeg kan gjøre det igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...