Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg synes Pamela er et så utrolig fint navn. Kan jeg velge det tro? Barna våre vil jo antagelig ikke vite om Pamela Anderson etc. likevel.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Du synes dette hørtes LITT komisk ut...? Nei, jeg ville nok aldri valgt et navn som Pamela med tanke på hvor man sannsynligvis har fått inspirasjon fra. Hva med Laura?
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Pamela er faktisk et navn jeg synes er finere på norsk enn engelsk - det klinger litt mykere da. Kjenner faktisk en Karen Pamela - hun har blitt litt ertet for Pamela navnet sitt da, men bare godsinnet da :-) Tror likevel ikke det er et navn jeg kunne valgt, men det er ganske pent.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Nei nei nei.. Pamela? Ja, med EN gang tenker ALLE pamela anderson! Stakar ungen.. Finnes mange andre fine navn:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hva med Pauline i stedet? pamela er litt belastet
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Nei nei nei. Du burde ikke velge det navnet. Barna våre vil sikkert ikke vite hvem Pamela Anderson er, men jeg som voksen ville lurt veldig på hva foreldrene er inspirert av. Dessuten er jeg ikke enig i at navnet er utrolig fint, men det er jo ulik smak.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Enig med de andre over... Men går jo an å velge noe lignende...for eksempel Pauline...eller Amelia...ikke så langt unna det heller
Lejla Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes Pamela er utrolig fint, men tenker ikke engang på Pamela Anderson. Også utrolig vakker og søt Amela uten P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå