Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vet det har vært mange tråder om dette før, men har desverre ikke vært inne på dem...men nå har tulla fått bæsj flere av ullklærne sine...hvordan få det bort? har hørt at zalo gir grønne flekker på ulla, og det er det jeg vanligvis bruker på vanlige klær som har fått flekker...
yret Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Prøv Neutral oppvaskmiddel. Hell rikelig rett på flekken, "fluff" forsiktig - ikke gni, skyll og sleng i maskinen. Fungerer best når flekken er fersk. ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Sonett - flytende flekkfjerner Fåes kjøpt der du kjøper ull, kanskje
Krokka og prinsessa Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 zalo gir grønne flekker dersom du lar det ligge. men gni det inn med en gang, da blir det hvitt skum,ikke grønnfarge.
silje-Thea 010108;) Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 jeg vasket ull body`n til snuppa på 60 grader å da ble det borte å det gikk fint med bodyen
du og jeg og vi to Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Sonett som noen nevner over her er veldig bra, det er oksegallesåpe - og har reddet stort sett alle ullplagg her i huset. Hvis du bor i Oslo kan du kjøpe det på Helios, ellers er jeg litt usikker på hvor de har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå