Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i de siste ukene har jeg følt at det er skikkelig trangt inne i magen. spesielt for blæra. så når jeg må tisse og ikke får gjort det med en gang er det rett og slett skikkelig vondt. sliter spesielt om natten hvor jeg våkner ofte at jeg må tisse. da er jeg helt sprengt i magen. i tillegg føler jeg skikkelig nedtrykk når jeg er på do. føler bare alt presser neover når jeg sitter der. er egentlig ikke så veldig bekymret for dette, men tenkte jeg kunne høre her om det er flere som har det sånn??

i tillegg har jeg innimellom fortsatt mensmurringer. dette er vel normalt utover i svangerskapet også? for magen vokser jo.

nå skal det også sies at jeg har fått en skikkelig babymage nå så da er det vel ikke rart det begynner å bli litt trangt. er ganske lav og slank(bare 159). er forresten snart 18 uker nå.

dette ble visst ganske langt. håper noen har tid til å dele noen erfaringer med en uerfaren førstegangs :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det du kjenner med urinblæra er helt normalt! Tenk så liten plass den får etterhvert som magen vokser, stakkars liten! Men trykket du kjenner letter vel når du tisser?

Mensmurringene er sikkert voksesmerter.

:-)

Skrevet

hei..

har akkurat d samme selv..:) så er vel normalt..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...