Gå til innhold

Jeg blir så forferdelig frustrert!!*litt langt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,nå er det nok,skal slutte å høre på alle forskjellige råd fra helsepersonell,det ene drar jo med seg det andre... Saken er at vi har ei datter som har hatt kolikk siden fødselen,er nå seks uker gammel,etter desperate forsøk etter gode råd fra internett og helsepersonell kuttet jeg ut det meste av ulike matvarer,da satt jeg igjen med det jeg kunne spise,de siste ukene har vesla grått både dag og natt(vanlig babygråt,at hun har ett behov gråt),og jeg prøvde alt!! Til en klok dame sa(som er mamman min :))"er du sikker på du har nok næring i melka di da jenta mi",hmmm,det eneste jeg ikke hadde tenkt på,så vi prøvde mme og jenta ble stille på ett blunk,sovna som en stein,så jeg skjønte at hun hadde vært sulten.

Det jeg skal frem til er at: Hvis vi fortsetter å høre på alt som blir sagt,blir vi gærne snart,det ene fører jo med seg det andre,i tilfelle her hjemme,må vi ha begynt med mme,og jeg hadde jo håpet at jeg kunne amme da,men det monner ikke nok,to fulle pupper er ikke engang nok for vesle-mor,så da var det jo bare å bytte da,takk for mme:) Vi får heller prøve og feile selv,ett godt råd fra meg hvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne vel ikke blitt mer enig med deg,er jo sånn dagens samfunn har blitt,man skal ikke finne på å gjøre noe galt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...