Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hvor er det de er? Er det under skambeinet? Eller er det høyrere opp? Og hvor langt ut i siden går de ...? Hehe, ja - jeg ni-leter etter symptomer her
Truseprinsesse Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har ikke vært gravid, så jeg aner ikke. Men jeg har stikninger før tanta hver gang, jeg. De varierer i åssen de opptrer også. Tror jeg har fått alle symptomer som det går an å få i denne prøvetiden. Skikkelig irriterende og det er aldri de samme. Sist nå hadde jeg ømme pupper med mørk ring rundt og tydelige blodårer, men neeeeida. Gangen før der var jeg så kvalm at jeg hang ved doskåla i flere dager rett før ikm, men da var det heller ikke noe på gang. BLIR GAL. Nå orker jeg ikke sjekke etter symptomer lenger. Nå fikk jeg sutra litt og du fikk ikke et svar du trengte. Hehe.
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe - kjenner meg igjen! Sist mnd letter jeg som en gal etter symptomer, og jeg både frøs og var tørst, var ekstremt irritabel, småkvalm og oppblåst. Men tanta kom! Denne gangen kjenner jeg ingen verdens ting! Ikke trøtt, ikke tørst, ikke sliten - ingen ting! Bortsett fra kanskje en bitteliten antydning til noen stikk i magen. Da jeg var gravid (sa), så hadde jeg alle de "riktige" symptomene en uke etter eggeløsning; var trøtt, kald, sliten, vondt i hodet, tørt, osv. Så på en måte forventer jeg å få disse symptomene dersom jeg er gravid ... Noe som gjør at jeg sitter med null håp denne måneden ...men det trenger kanskje ikke nødvendigvis å fortone seg likt for hver graviditet!? Vi får vel bare vente og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå