Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 kjenner meg sur å sint på alt og alle!! irritert over alle de forbaskede gravide kvinnfolka som skriver inn å klager for alt mulig..enten har de ikke lagt på seg eller så spør de alle inne på siden om noe som bare legen kan svare på,så blir de irritert på de som ikke svarer å hjelper henne med spm sitt!! er så irritert på de som innrømmer at de røyker å er gravide,å i tillegg forsvarer seg og babeyn. sur på mamma så behandler meg som en liten unge tross at jeg er 27 år,å ikke respekterer meg sånn hu burde!! forbanna på venner så er tafatte å aldri gidder å være med på noen ting!!!irritert på sære folk!! å kollegarer som sier at å være gravid ikke er en sykdom!!som om ingen vet d???? å jeg er forbanna på meg selv som er så sur å gretten !! åååååååååååååååååååååååååååårh så sint jeg er!! men fy så godt d var å få d ut..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Generelt missliker jeg kvinnfolk.. gravide eller ikke
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 stakkar dem som er rundt dere og må leve sammens med dere!!! Tror nemlig det har klikket heeeelt for dere!!! Ta dere sammen og begynn å oppføre dere som normale mennesker!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Fordi vi ikke liker kvinnfolk? Jeg orker ikke all drama`en , hysteriet , og bablinga. hilsen anonym 1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Folk er forskjellige, og jeg skal låve deg en ting, å det er at det er like mye mannfolk som lager drama, er hysteriske, og ikke minst babbler!!!!! Så der tar du feil!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Heisann HI! Gjett om jeg også sto opp med feil fot i dag. Kom opp på kjøkkenet og det var bare bombet! Er det umulig å sette maten inn i kjøleskapet etter en har spist??? Noen gangen er det bare såå lite som skal til før jeg hyler og skriker!!! En venninne ringte og hun fikk høre ALT som jeg hadde på hjertet.. stakkars jente... Men flate hvor godt det var å få ut.. Så er jeg så irritert på alle som skal komme på besøk.. Skjønner de ikke at når jeg er i helt siste det av svk. (tvillinger) så er det ikke alltid jeg orker?? Føler meg som et j*****a freakshow der alle skal komme og se på magen min.. De kommer jo ALDRI ellers... Men etter telefonsamtalen med venninnen gikk det over, mesteparten, men gjett om dagen fikk en sur start!!
Bare™ Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Dere som genereltt ikke liker damer, gravide eller ikke bør jo skaffe dere et atlas hvor dere finner veien UT av bim, da....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 signerer Japp for en gangs skyld... hehe
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 hehe anonym med tvilling mage: jeg er så enig..av og til er d så godt å få d ut..:)d var jeg så skrev dette innlegget å jeg er så klart ikke sååå sur til vanlig hehehe men i dag var jeg skikkelig pissed off!! å jeg må le av de som ikke kan se litt humor i d å ta d for d d var..men tror at alle som klager å får d ut er heeeelt klikket!! synes d var en fin side her jeg å få ut all frustrasjon..ahh:)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Det er bare å få det ut - er derfor vi har kranglesiden Vår elskede ventil i en hverdag fylt av lite forståelsesfulle menn, venninner, sjefer, slekt, bikkjer osv osv. Kranglesiden + melkepletter = fullkommen harmoni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå