mirredutt Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jenta mi er 4 mnd nå, men jeg må slutte å amme henne nå pga medisin som ikke er forenelig med amming. Hun har fått mme i tillegg til mm siden hun var to mnd så det med flaske vil ikke bli noe problem, men vil ikke jeg få veldig melkespreng dersom jeg slutter brått? Hvordan går jeg fram for å slutte?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Du kan trappe ned til et måltid pr. dag og slutte. Jeg slutta tvert. Melkesprengen kom og jeg pumpa meg litt om det ble vondt. Melka forsvant i løpet av 1, 5 uke. Gikk fra 5 til 0 måltid pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå