Jubelbrus* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har fått dato for keisersnitt nå på fredag:) Guri, det skal bli fint å få se pjokken! Var på sykehuset idag og fikk vite at bekkenet mitt var i trangeste laget for en setefødsel. Jeg fikk en telefon fra KK om at jeg skulle komme på torsdag for innskrivning og diverse, lurer på om jeg blir værende der da, eller om det er meningen at jeg skal hjem igjen etterpå og så komme på nytt dagen etter? Noen som vet?
Hvitkløver2020 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer så mye med den store dagen=) Det er litt forsjellig hva de praktiserer på de forsjellige sykehusene. Jeg skal ha ks på drammen sykehus og da får jeg sove hjemme og må møte opp fastende på ks dagen. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg blir skreven inn t mandag,og skal ha KS på Tirdag... Men jeg kunne reise hjem igjen en tur på ettermiddagen på mandag,og ned igjen i 8 tia på kvelden,er igrunn litt godt å være der også,så slipper man å stresse så på morran,får di skal jo barbere d da,og sette inn kateter osv...så må du ta en dusj osv...
Jubelbrus* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Okei. Ja, for jeg tenkte på om jeg skulle ta med bagen og sånn, men da kan vi sikkert dra hjem og hente den og sånn, og så komme tilbake. Hjelpes... Kjenner jeg stresser litt nå. Har jeg husket å pakke alt det nødvendige i bagen? Er alt babyutstyret klart? Mye å tenke på, men det går nok bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå