Gå til innhold

Trodde dette med gutter og "jeg ringer deg" var en myte, men

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Var på kostymefest på lørdag, og kom i prat med en gutt da vi hadde vors...vi hadde en del ting til felles, og i mine øyne hadde vi funka bra som venner (jeg er ikke interessert i noe forhold nå altså). Men han måtte dra før selve festen, og da ga han meg en klem samt at han ville ha nummeret mitt. Ikke hørt noe fra ham selvsagt...hadde skjønt det hvis det var en jeg hadde truffet seinere og som var litt full, men han der var jo edru.

Trodde det bare var en myte at gutter ber om nummeret, men unngår å ta kontakt. Er det kanskje det, og det bare er jeg som er uheldig med denne? Eller finnes det en slangs kode for hvor mange dager det kan gå? (Har ikke venninner som har peiling på sånn, så derfor denne tråden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du..

Hvis han ringer deg i kveld ( noe jeg tror han vil gjøre, må bare manne seg opp først) og spør om dere kan finne på noe i helgen er det greit.

Ringer han i morgen er det derimot på for kort varsel ( du har jo alltid noe spennende å finne på i helgene og gidder ikke sitte å vente på at han skal ringe, derfor er onsdag en dag for sent. Da må det eventuelt bli noe søndag ettermiddag..tjhihi).

Ikke ring han ( om du har nummeret hans da) før neste tirsdag. Det er vel en film eller noe du kunne tenke deg og se, men så er alle så opptatt også kom du tli å tenke på han...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...