Lille Kolibri Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vet det har vært oppe før, men spør igjen: Hvor mye betaler dere nabojenta som er med på lekeplass eller passer ungene på kveldstid? Er det ulik betaling for våkne og sovende barn?
AneB Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg betaler 100 kr uka for pass 2 timer tre ettermiddager i uka. Vet at noen syns det er lite, men jeg snakket med jentas foreldre i forkant og vi ble enige om at det er greit for en jente på 13 år. Om hun sitter barnevakt en kveld jeg skal ut, får hun 200 for kvelden i tillegg til 100-lappen.
Tommage♀♂ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg betaler 25,- i timen tl 12-åringene som triller mine på dagen. De har dem 2 timer, så de får 50,- pr. dag.
Lille Kolibri Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Kom gjerne med fleire forslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå