Gå til innhold

Betaling til barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært oppe før, men spør igjen: Hvor mye betaler dere nabojenta som er med på lekeplass eller passer ungene på kveldstid? Er det ulik betaling for våkne og sovende barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 100 kr uka for pass 2 timer tre ettermiddager i uka. Vet at noen syns det er lite, men jeg snakket med jentas foreldre i forkant og vi ble enige om at det er greit for en jente på 13 år. Om hun sitter barnevakt en kveld jeg skal ut, får hun 200 for kvelden i tillegg til 100-lappen.

Skrevet

Jeg betaler 25,- i timen tl 12-åringene som triller mine på dagen. De har dem 2 timer, så de får 50,- pr. dag.

Skrevet

Kom gjerne med fleire forslag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...