Gå til innhold

Er dette ok dagmamma betaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

viser seg at jeg kansje får tak en dagmamma, snakk om 5-6timer 5 dager i uka, 2 barn. 5000 svart, er det greit? Litt usikker siden det er 2 barn og deltid. er jo 250kr dagen...hvis hun ikke vil jobbe svart kan jeg kansje strekke meg en 500-1000 lapp til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel at du får dekt litt av nav? men det forutsetter jo at hun tar hvit betaling.. Syns uansett 5000kr er greit for to barn da..5000kr er det vi betaler her for fullplass svart, oslo.(et barn) Du bor jo et godt stykke utenfor Ålesund eller? Tror prisene variere veldig fra sted til sted..

Skrevet

Jeg bor i Kristiansund, vil tilby en skikkelig betaling siden dette er en venn av familien. Men flott du nevnte dette med at jeg kan ha rett på å få noe dekt ja...det sa de ingenting om på Nav, sleipingene....

Skrevet

Tror det er 80kr dagen for barn nr 1, og 40kr dagen for barn nr 2.

Skrevet

Jeg er på YA og får 2817,- i stønad til barnepass. Alt de trengte var sist betalte bhg. regning. Så hvis dere skriver en "dagmammakontrakt" så har du krav på dette.

Skrevet

Jeg glemte å legge til at det er en ok dagmammabetaling.

Skrevet

Syntes det hørtes lite ut for to barn. Får du kontantstøtte for begge eller bare den ene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...