Gå til innhold

To jobbsøknader ut og et avslag inn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

. da er vel dagen i pluss hvertfall:) ha ha:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)
Skrevet

men det ordner seg nok. flusst av jobber...

Skrevet

Det ordner seg sikkert etterhvert.

En venninne av meg pøste ut rundt 30 søknader før hun fikk napp på noe som viste seg å være drømmejobben, godt betalt og helt perfekt for henne.

Skrevet

Ja, vi får se. Er ikke så lett å få jobb for meg med min utdannelse og kun 1 års relevant arbeidserfaring etter det. Har søkt jobb siden mai uten napp, jeg..

Skrevet

kjiipt at det ikke er så mange jobber da. Jeg har sendt ut 10.på fredag Innkalt til intervju på 1 foreløbig :P Men er jo ikke så vanskelig å få jobb som førskolelærer akkurat :)

Lykke til med den andre søknaden da ;)

Skrevet

Var ikke avslag på en av de jeg sendte i dag da. Men på en sekretærstilling. Skulle tro man kvalifiserte til det med 4 år på universitet og erfaring fra kontor, men neida... ikke vurdert engang...

Så har flere inne nå. Må sende to til som jeg ikke kvalifiserer 100% til, men jeg søker allikevel:)

Skrevet

Har 8 søknader ute nå. Selvfølgelig noen jeg ønsker mer enn andre, men krysser fingrene.

Skrevet

Ja, jeg har mellom 8 og 10 totalt jeg også:) Flinke er vi, om ikke annet. Hva søker du auro? Har du søkt lenge? Gode tips å dele med en stakkars meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...