meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 . da er vel dagen i pluss hvertfall:) ha ha:)
nickoline og supermann Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 men det ordner seg nok. flusst av jobber...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Det ordner seg sikkert etterhvert. En venninne av meg pøste ut rundt 30 søknader før hun fikk napp på noe som viste seg å være drømmejobben, godt betalt og helt perfekt for henne.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Ja, vi får se. Er ikke så lett å få jobb for meg med min utdannelse og kun 1 års relevant arbeidserfaring etter det. Har søkt jobb siden mai uten napp, jeg..
woo-woo Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 kjiipt at det ikke er så mange jobber da. Jeg har sendt ut 10.på fredag Innkalt til intervju på 1 foreløbig Men er jo ikke så vanskelig å få jobb som førskolelærer akkurat Lykke til med den andre søknaden da
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 Var ikke avslag på en av de jeg sendte i dag da. Men på en sekretærstilling. Skulle tro man kvalifiserte til det med 4 år på universitet og erfaring fra kontor, men neida... ikke vurdert engang... Så har flere inne nå. Må sende to til som jeg ikke kvalifiserer 100% til, men jeg søker allikevel:)
auro Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Har 8 søknader ute nå. Selvfølgelig noen jeg ønsker mer enn andre, men krysser fingrene.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2008 Ja, jeg har mellom 8 og 10 totalt jeg også Flinke er vi, om ikke annet. Hva søker du auro? Har du søkt lenge? Gode tips å dele med en stakkars meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå